Returnarea produselor livrate şi restituirea plăţii
Clienții persoane fizice pot solicita returnarea produselor comandate şi livrate deja în termen de maxim 14 zile calendaristice de la recepţionarea acestora. Pentru aceasta vă rugăm să ne comunicaţi numele, adresa şi numărul comenzii dumneavoastră, pe adresa contact@babyish.ro sau prin telefon în maxim 48 de ore de la primirea comenzii.
Termenul de 14 zile calendaristice se calculează de la data livrării produsului; în cazul unei comenzi care conține mai multe produse, termenul de 14 zile calendaristice se calculează de la data livrării ultimului produs din comandă.
În cazul persoanelor juridice (inclusiv PFA), acestea nu au calitate de consumator, ne rezervăm dreptul de a accepta returul produselor și constituirea contravalorii acestora ca avans marfă pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitării de retur.
Returnarea produselor se acceptă numai dacă sunt respectate următoarele condiţii:
În maxim 30 de zile calendaristice de la recepţionarea produselor în depozitul SC VLADISAB ECOM SRL din Chitila, jud. Ilfov, sau la depozitele partenere de unde s-a livrat marfa, va returna cumpărătorului valoarea produselor conform condiţiilor din prezentul document.
Toate costurile cu reambalarea și costuri de altă natură vor fi comunicate în scris sau telefonic în termen de maxim 10 zile lucrătoare, din momentul recepționarii retururilor.
Suma aferenta returului se rambursează într-un cont bancar valid (în lei) deschis pe numele titularului de factură, sau în contul din care s-a efectuat plata produsului returnat.
Atenţie!
Produsele trebuie să fie returnate în stare bună şi fără modificări de ordin estetic său tehnic.
Orice modificare adusă produselor de ordin estetic său tehnic poate duce la pierderea dreptului de retur al produselor.
Costurile legate de returnarea produselor vor fi suportate de către client.
Prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul efectuării returului
În cazul în care nu exista neconformități, iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, angajații SC VLADISAB ECOM SRL vor proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans, dispoziție de compensare, dispoziție de plată, chitanța). Datele necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria și nr. CI, cont bancar, după caz. Vom folosi datele cu caracter personal în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozițiilor legale în vigoare. În cazul în care dumneavoastră nu doriți să furnizați aceste date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.
SC VLADISAB ECOM SRL poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunța la cumpărare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restricțiilor privind vânzarea de produse sau servicii